Online marketing
Search Engine Optimization (SEO)
De onbetaalde vorm van online marketing. Het optimaliseren van jouw website aan de eisen van Google, gericht op het aantrekken van bezoekers.
Search Engine Advertising (SEA)
De betaalde vorm van online marketing. Het inrichten van campagnes in Google Ads, om zo te adverteren richting jouw doelgroep.
Leadgeneratie (via landingspagina's)
Het verzamelen van klantgegevens en het effectief werven van nieuwe klanten via een losstaande, geoptimaliseerde pagina.
Jobmarketing ("Werken bij"-omgeving)
Moeite met het werven van nieuw personeel? Wij maken je een aantrekkelijke werkgever en werven sollicitaties.
(Marketing via) Social media
Wij kunnen jouw social media kanalen beheren. Wij posten geoptimaliseerde content en plaatsen advertenties. Zo bouw je een following op.
Content writing
Een speciaal en belangrijk onderdeel van SEO is content writing. Dit wil zeggen: jouw website voorzien van relevante, geoptimaliseerde content.
Zoekwoordenanalyse
Welke zoekwoorden (keywords) zijn interessant voor jouw SEO en SEA? Dit onderzoeken wij, op basis van concurrentie, trends en de markt.
Rebranding
Toe aan een nieuw, fris uiterlijk van jouw onderneming? Wij kunnen je hierin ontzorgen, uiteraard volledig gericht op jouw budget en ideeën.

Waarom online marketing?
Online marketing omvat alle activiteiten die bijdragen aan een sterkere digitale positie van jouw bedrijf. Dit resulteert vervolgens in meer zichtbaarheid, bekendheid, bezoekers, conversies en/of online verkopen.
In grote lijnen is online marketing op te delen in betaalde marketing en onbetaalde marketing.
Omdat de mogelijkheden eindeloos zijn, adviseren wij op een duidelijke en concrete manier. Hierin leggen wij uit welke opties geschikt zijn voor jouw bedrijf, gebaseerd op jouw doelen, product/dienst en budget.
Ook kleine verbeteringen kunnen een grote impact maken.
